skoskavf: Tackar. Ska erkänna att jag var lite ironisk..vi är några härinne som gnisslade rätt rejält mot räddandet av Leksand, det får man äta upp idag. Nu är man glad att den egna klubben verkar räddas men står där med skammen. För skäms, det gör jag idag!
Men vi ska polera vårt rykte och komma tillbaka. Det är, faktiskt, en ganska inspirerande utmaning!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men vi ska polera vårt rykte och komma tillbaka. Det är, faktiskt, en ganska inspirerande utmaning!
Redigerad kommentar