Kvällens match sänds i Viasat - kanon! Ser fram emot att kunna sitta hemma och avnjuta matchen med hämtmat från Thai-vagnen på Fisktorget. En del vin slinker nog också ner. Senare under säsongen kan det dock bli ett och annat besök i "ladan"...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kvällens match sänds i Viasat - kanon! Ser fram emot att kunna sitta hemma och avnjuta matchen med hämtmat från Thai-vagnen på Fisktorget. En del vin slinker nog också ner. Senare under säsongen kan det dock bli ett och annat besök i "ladan"...