1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1586880

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13

Berglund:

Om vi räknar med att det är premiär och dessutom skulle vara nån sorts familjekväll , så kanske de kan bli närmare 4000 än 3000


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13

Alltså, vilket pajaseri. Vad är syftet med att:

1: Fylla en piñata med gurkor?

2: Ge en livs levande människa i uppgift att i webb-TV slå sönder densamma?

Kvalificerat fjanteri på allra högsta nivå av Sportbladet!


Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13

Kvällens match sänds i Viasat - kanon! Ser fram emot att kunna sitta hemma och avnjuta matchen med hämtmat från Thai-vagnen på Fisktorget. En del vin slinker nog också ner. Senare under säsongen kan det dock bli ett och annat besök i "ladan"...


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer