1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1586886

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13

Alltså, vilket pajaseri. Vad är syftet med att:

1: Fylla en piñata med gurkor?

2: Ge en livs levande människa i uppgift att i webb-TV slå sönder densamma?

Kvalificerat fjanteri på allra högsta nivå av Sportbladet!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13

Dream Team: Syftet vet jag inte men anledningen är att pajasen ROS som alltid tycker och kommer tycka illa om Timrå är ansvarig för detta.

Kan inte minnas sist ROS var objekt i sin bedömning kring Timrå och kunna lägga sitt subjektiva tyckande åt sidan.


Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13
Dream Team: Det är Ros, jag är inte förvånad

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13
Dream Team: Ros = Sportvärldens största idiot..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer