Knylan: Jo, lite antydan till strukturer skulle man nog vilja se redan i afton. Något som i a f indikerar att det finns en spelidé som man försöker följa. Ungt lag, nerver, acklimatisering till en liga under vår värdighet...sure. Men någon form av skamgräns kan man ju ha.
Jag kräver ingen seger eller klapp-klapp mot Mora, däremot:
- Minst ett samlat, organiserat anfall/period
- Att man mäktar med minst 20 skott på mål
- Att man minimerar antalet idiotutvisningar
- Att man skapar minst en målchans på 3 PP
- Att man jobbar konsekvent, tätt och stenhårt i egen zon
- Att dom etablerade spelarna visar vägen.
Prickas ovanstående punkter in kommer jag att se det som ett fall framåt, oavsett poängutdelning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Knylan: Jo, lite antydan till strukturer skulle man nog vilja se redan i afton. Något som i a f indikerar att det finns en spelidé som man försöker följa. Ungt lag, nerver, acklimatisering till en liga under vår värdighet...sure. Men någon form av skamgräns kan man ju ha.
Jag kräver ingen seger eller klapp-klapp mot Mora, däremot:
- Minst ett samlat, organiserat anfall/period
- Att man mäktar med minst 20 skott på mål
- Att man minimerar antalet idiotutvisningar
- Att man skapar minst en målchans på 3 PP
- Att man jobbar konsekvent, tätt och stenhårt i egen zon
- Att dom etablerade spelarna visar vägen.
Prickas ovanstående punkter in kommer jag att se det som ett fall framåt, oavsett poängutdelning.