1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1587930

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Bragd-Birger: Kravbilden har ändrats radikalt sen 07-09. ;-)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Hahl Bundy: Haha...onekligen. Ytterligare en degradering och vi kommer att high-fiva för varje spelare som lyckats få på sig matchtröjorna åt rätt håll.

Men, just den perioden 07-09 känns faktiskt lite beige så här i efterhand. Vi var lite för feta, lite för bortskämda. Framgång (relativ sådan) passar inte alla lag. Åtminstone inte dess supportrar.
Kolla Skellet nu. Strävat i allsvenskan, tagit sig upp, etablerats, lirat finaler och slutligen ett guld efter 35 års väntan. Nytt guld till våren högst sannolikt. Hockeypirr i skelletsupporterbaguetten över 55 nervbefriade grundspelsrundor? Hard(l)y.

Nej, upp och ner ska det vara. Lycka och sorg.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer