Hahl Bundy: Haha...onekligen. Ytterligare en degradering och vi kommer att high-fiva för varje spelare som lyckats få på sig matchtröjorna åt rätt håll.
Men, just den perioden 07-09 känns faktiskt lite beige så här i efterhand. Vi var lite för feta, lite för bortskämda. Framgång (relativ sådan) passar inte alla lag. Åtminstone inte dess supportrar. Kolla Skellet nu. Strävat i allsvenskan, tagit sig upp, etablerats, lirat finaler och slutligen ett guld efter 35 års väntan. Nytt guld till våren högst sannolikt. Hockeypirr i skelletsupporterbaguetten över 55 nervbefriade grundspelsrundor? Hard(l)y.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men, just den perioden 07-09 känns faktiskt lite beige så här i efterhand. Vi var lite för feta, lite för bortskämda. Framgång (relativ sådan) passar inte alla lag. Åtminstone inte dess supportrar.
Kolla Skellet nu. Strävat i allsvenskan, tagit sig upp, etablerats, lirat finaler och slutligen ett guld efter 35 års väntan. Nytt guld till våren högst sannolikt. Hockeypirr i skelletsupporterbaguetten över 55 nervbefriade grundspelsrundor? Hard(l)y.
Nej, upp och ner ska det vara. Lycka och sorg.