1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1588246

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
lungan: ja, han var inne några byten senare.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Vad var det jag sa!! Vi vann!! Vi spelade ut dem totalt!
Bergström kan bli hur bra som helst!
Norja kan ju inte ha några nerver alls! Inte ens då de annonserade i högtalarna att han blivit utsedd till matchens lirare darrade han på manchetten.
Då dominerade han totalt istället!
Imponerande!
Nu är man stolt Timråit igen!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19

250kg kärlek:

Grattis Timråiter. Hoppas det känns lite roligare med hockey igen nu när det ser ut som att ni kan bli ett topplag.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer