Vad var det jag sa!! Vi vann!! Vi spelade ut dem totalt! Bergström kan bli hur bra som helst! Norja kan ju inte ha några nerver alls! Inte ens då de annonserade i högtalarna att han blivit utsedd till matchens lirare darrade han på manchetten. Då dominerade han totalt istället! Imponerande! Nu är man stolt Timråit igen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bergström kan bli hur bra som helst!
Norja kan ju inte ha några nerver alls! Inte ens då de annonserade i högtalarna att han blivit utsedd till matchens lirare darrade han på manchetten.
Då dominerade han totalt istället!
Imponerande!
Nu är man stolt Timråit igen!