Igår blev det varmt i hjärttrakten igen. Efter några säsonger då hockyhjärtat mest tickat tack vare respiratorhjälp och världsfrånvända förhoppningar, så tillsattes en rejäl nypa friskt syre igår.
Det finns hopp, det kan bli den nystart ci och föreningen behöver. Årets resa kommer bli en ordentlig berg- och dalbanefärd men nu har jag hopp om att topparna blir fler än på länge.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Müsigt!
Igår blev det varmt i hjärttrakten igen. Efter några säsonger då hockyhjärtat mest tickat tack vare respiratorhjälp och världsfrånvända förhoppningar, så tillsattes en rejäl nypa friskt syre igår.
Det finns hopp, det kan bli den nystart ci och föreningen behöver. Årets resa kommer bli en ordentlig berg- och dalbanefärd men nu har jag hopp om att topparna blir fler än på länge.
Timrå rullar igen!