Nej, den här upplagan av Timrå IK är väl knappast den mest välväxta. Inte för att jag kan påminna mig om att jag har sett någon spelare i civilt tillstånd, men jag har för mig att både medellängden och medelvikten är rätt låg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Smokey:
Nej, den här upplagan av Timrå IK är väl knappast den mest välväxta. Inte för att jag kan påminna mig om att jag har sett någon spelare i civilt tillstånd, men jag har för mig att både medellängden och medelvikten är rätt låg.