1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1593401

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2013-10-14

El Maco: Ha, ha, ha. Kände mig mer som "farsan Baloo" när jag stötte på gänget i Oskarshamn. Du vet när Baloo hittar Mowgli och uppgivet ruskar på huvudet över den lille pysen...

Alla hockeyspelare borde fan ha skydden på dygnet runt. Man blir ju orolig för mindre;)


Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2013-10-14

Smokey:

Nej, den här upplagan av Timrå IK är väl knappast den mest välväxta. Inte för att jag kan påminna mig om att jag har sett någon spelare i civilt tillstånd, men jag har för mig att både medellängden och medelvikten är rätt låg.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer