Hur fan orkar Ni lägga energi på den här vardagslunksmatchen? Själv är jag så gammal och knarrig att bara planerandet och upplägg inför resan till fu***** Oskarshamn nästan tar knäcken på en.
Funderar på halsdukstifo och banderoll.
Eller vågar man sig på lite akapella enligt bifogande länk...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur fan orkar Ni lägga energi på den här vardagslunksmatchen? Själv är jag så gammal och knarrig att bara planerandet och upplägg inför resan till fu***** Oskarshamn nästan tar knäcken på en.
Funderar på halsdukstifo och banderoll.
Eller vågar man sig på lite akapella enligt bifogande länk...