1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1607483

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16
sargad:hehe, I Wish!! Har du koll på MoDo's långa rad Icke-Vinster just mot sAIK? Verkar krävas oerhört mkt för att komma över den puckeln, tyvärr.  Men just hur sAIK tacklar detta med att tappa ena målisen, KAN bli intressant att se framöver!?! Värvar de en till vakt, eller chansar de o kör med en junis?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16

zigge:

Även jag ska se er match. Ser fram emot den. Fast krocken med På Spåret är olycklig, så det blir egentligen bara till att kolla på första "perren" och sedan upplösningen. Jag hoppas faktiskt att ni vinner, så man får se Bert Robertsson grina och säga att man förtjänade segern och att man minsann inte alls har hamnat i en formsvacka (som efter matchen mot Luleå senast).


Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16
zigge: Dom ringer väl bara in Hardy Å.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer