Även jag ska se er match. Ser fram emot den. Fast krocken med På Spåret är olycklig, så det blir egentligen bara till att kolla på första "perren" och sedan upplösningen. Jag hoppas faktiskt att ni vinner, så man får se Bert Robertsson grina och säga att man förtjänade segern och att man minsann inte alls har hamnat i en formsvacka (som efter matchen mot Luleå senast).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
zigge:
Även jag ska se er match. Ser fram emot den. Fast krocken med På Spåret är olycklig, så det blir egentligen bara till att kolla på första "perren" och sedan upplösningen. Jag hoppas faktiskt att ni vinner, så man får se Bert Robertsson grina och säga att man förtjänade segern och att man minsann inte alls har hamnat i en formsvacka (som efter matchen mot Luleå senast).