1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1610568

Sv: Mora IK - Timrå IK 2014-02-01
sargad:

Hur värdelösa vi än må vara i nuläget, så har jag gått vidare från det där nedersta strecket. Det bekommer mig inte längre. Vi hänger kvar i en svängig, men totalt sett ändå rätt grå säsong. Ett ojämnt lag i mängden, inte tillräckligt kasst för att åka ur och inte heller det minsta i närheten av en plats i solen (SHL). Ganska onödigt att vara här och skriva egentligen, men vad fan...

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2014-02-01
DJ Hemp: Det där min vän, det var årets säsong i ett nötskal. En närmast komplett sammanfattning.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer