Tack för det. Var inte så svårt egentligen. Bara att skriva rakt av när man är less. Skickar mest inlägg här för att forumet ska undslippa sin död. Har i kväll snackat med Brasilien, kollat lite på mellon och slötittar nu på Sherlock medan man tar några stänkare. Återvänder dock med jämna mellanrum till detta forum för att se hur ni andra känner det. Inte särskilt uppåt i några rödvita hem nu givetvis, 1-6 i Mora var inte vad man ville gå till speluppehållet med... Fan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer