Hälge: Om jag inte fattar reglerna helt fel skall det dömas mål om målvakten kastar sin klubba vid straffslag. TIK borde alltså ha vunnit redan efter 3 straffar... I reglerna stod inget om att utespelaren måste föra pucken framåt under straffslaget. Jag har i min enfald trott att man måste det(?)
bolla: Förmodligen tyckte Ulrik Lindh att Lind bröt mot regel 554d (matchen skall ej fördröjas av att spelare justerar sin utrustning). Men jag uppfattade det mer som att Lind bytte en trasig klubba...
Angående nubben: hoppas verkligen föreningen går vidare. Rullar vi på fortsatt med El Nubbo cementerar vi bara känslan av att här i Timrå, här är vi nöjda och rullar på som om det vore 2004 igen.
Treårskontrakten på Lilja och Westy är ... | Läs mer
bolla: Förmodligen tyckte Ulrik Lindh att Lind bröt mot regel 554d (matchen skall ej fördröjas av att spelare justerar sin utrustning). Men jag uppfattade det mer som att Lind bytte en trasig klubba...