Men vad trevligt att du har en fin bil och fina kläder och spelar lite mysig punk ibland. Det kan ju pigga upp tillvaron mellan diverse affärsmöten. Hoppas att den knallröda T-shirten inte är alldeles urtvättad heller. Då rullar ju livet på någorlunda hyfsat, inte sant?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men vad trevligt att du har en fin bil och fina kläder och spelar lite mysig punk ibland. Det kan ju pigga upp tillvaron mellan diverse affärsmöten. Hoppas att den knallröda T-shirten inte är alldeles urtvättad heller. Då rullar ju livet på någorlunda hyfsat, inte sant?