Nej, inte direkt bittert. Men det aktuella inlägget utstrålade duktighet och naturligtvis blev det gillat. Jag har inget mindre emot dig för det. Du är välkommen till Malmö. Kram.
vad sägs om en insamling? då pengarna går till att vi supportrar värvar en valfri spelare för dom pengarna. kom igen, det hade varit nått! eftersom nubben ALLTID misslyckas.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...