1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1747483

Sv: Silly Season 2016/2017
{7943}: Ja en högerfattad offensiv forward behöver vi ju! Jaja Palmebjörk gillar Jensa,som eventuellt hamnar i Ö-vik..
Äh spela för Timrå istället så fås garanterat mycket speltid i powerplay och trycka dit pucken bra ofta som Micke Lind,typ!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2016/2017
Tik1966:
Kommer bara Palme igång och trivs så är han garanterat en tillgång i vilket lag som helst men så är det oftast att man ska trivas med omgivning och spelsystem!!
Han gjorde inte bort sig i norska GET-ligan direkt heller!
Det tror jag att han skulle göra i TIK också men som jag läste i dagens tidning är han inte helt främmande för en flytt ner i seriesystemet bara för att få spela med sin bror som återfinns i Teg!
Vilket jag kan anse som ett slöseri med en så pass bra spelare som han är och återser honom hellre i TIK tröja!

Sv: Silly Season 2016/2017
Tik1966: Hehe , ja va ju inte meningen å ha 3 Palmebjörk i laget ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer