1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1747487

Sv: Silly Season 2016/2017
Tik1966:
Kommer bara Palme igång och trivs så är han garanterat en tillgång i vilket lag som helst men så är det oftast att man ska trivas med omgivning och spelsystem!!
Han gjorde inte bort sig i norska GET-ligan direkt heller!
Det tror jag att han skulle göra i TIK också men som jag läste i dagens tidning är han inte helt främmande för en flytt ner i seriesystemet bara för att få spela med sin bror som återfinns i Teg!
Vilket jag kan anse som ett slöseri med en så pass bra spelare som han är och återser honom hellre i TIK tröja!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...