Timrå fortsätter vara väldigt mycket blekare än under de tio första omgångarna, inte minst på bortaplan. Likväl, tycker ändå att det såg lite bättre ut än tidigare. Fortfarande obegripligt svårt att ta rätt beslut med pucken i egen zon, och alldeles för mesigt i anfallszon. Men men. Vi snackar inte löven eller modo borta.
Jävligt gött att plocka tre pinnar. Ännu göttigare vore det om Timrå lallade av och börjar spela hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer