1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1781798

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Sputnik: En detalj i PP är när Boyce står i en helt menlös position och alldeles för sent ställer sig framför mål och bökar,vilket borde vara hans solklara position och roll. Finns det några klara direktiv ens?

Svarskommentarer

Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2016-12-02
Sputnik: Boyce blir ju konstigt nog sämre och sämre för varje år. Han har vekligen ingen teknik, spelförståelse eller skridskoåkning som håller på den här nivån. Enda gångerna han är bra är när han bara kör upp och ner. Då stressar han motståndarna iallafall.
Att sätta in han i PP är ju rent vansinne.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer