RunarUp: Skulle naturligtvis bytt efter 0-2 målet men är lite feg Forsberg. Oavsett de flyktade juniorerna eller inte så är man långt från oktober formen. Och naturligtvis skulle Björkung fått spela mer med sin skridskoåkning som han besitter. Förstår att han lämnade. Laget har mycket att bevisa och kanske framförallt Forsberg. Hittar man inte ganska snabbt tillbaka till ett bättre spel så kan playoff platsen vara i fara tyvärr!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och naturligtvis skulle Björkung fått spela mer med sin skridskoåkning som han besitter. Förstår att han lämnade.
Laget har mycket att bevisa och kanske framförallt Forsberg. Hittar man inte ganska snabbt tillbaka till ett bättre spel så kan playoff platsen vara i fara tyvärr!