GurraG: Kastade ett getöga på Swehockey och ser att vi fördelat de insläppta föredömligt 😣 I stort sett varenda gubbe får vara med och 'bidra'.
Som jag undrade för någon vecka sedan, inga problem med löner eller så? Annars måste man fundera på tränar/coach-konstellationen. Detta får inte fortgå(senaste veckornas lag skulle inte fixa kval nedåt), och att byta/köpa 4-5 spelare kan ju näppeligen vara ekonomiskt aktuellt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I stort sett varenda gubbe får vara med och 'bidra'.
Som jag undrade för någon vecka sedan, inga problem med löner eller så?
Annars måste man fundera på tränar/coach-konstellationen. Detta får inte fortgå(senaste veckornas lag skulle inte fixa kval nedåt), och att byta/köpa 4-5 spelare kan ju näppeligen vara ekonomiskt aktuellt.