1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1786372

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
RunarUp: Det där är ju bullshit. Han är en bra målvakt absolut, men att hylla han till skyarna blir fel när han inte blir ställd på prov.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
GurraG: Kastade ett getöga på Swehockey och ser att vi fördelat de insläppta föredömligt 😣
I stort sett varenda gubbe får vara med och 'bidra'.

Som jag undrade för någon vecka sedan, inga problem med löner eller så?
Annars måste man fundera på tränar/coach-konstellationen. Detta får inte fortgå(senaste veckornas lag skulle inte fixa kval nedåt), och att byta/köpa 4-5 spelare kan ju näppeligen vara ekonomiskt aktuellt.

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2016-12-27
GurraG: Är väl det han menar? Våra dåliga avslut får honom att se bra ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer