KniveN: Timrå har dominerat. Två-tre feta målchanser. Men 0-0 känns bedövande. AIK med ett pissmål och det lär skaka ordentligt. Jobbigt vara TIK-are på plats. Men det känns som vardag i vår ångestladdade värld.
Smokey: det är ju positivt att vi inte släppt in några mål än men kompetensen i offensiven är ju skrattretande låg. Vi pissar bort 2-1-lägen på löpande band för att spelarna inte förmår sig att slå flippass eller enkla passningar på bladet. Vi måste ha haft 6-7 riktiga kvalitetschanser för att göra mål men avsluten håller björnligenivå. Bara för det då så gör Nilsson mål med en puck rakt upp i nättaket, några till såna och vi har chans till tre pinnar!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...