1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1800509

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
EXPLORERSMÅLAND: DET GÅR FAAN ÅT HELVETE MIN GODE SMÅLÄNNING!
AIK är tyvärr bättre på allt. Vi skapar i stort sett ingenting. AIK har vi bla gett 2 frilägen som varit kliniska och snygga avslut. AIK imponerar och kommer bli livsfarliga i Mecarace. Tro mig.
Vi viker ner oss.....igen...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Kulltorp: Ja då plocka ja fram gravölen och GE FAAAAAAAN I ATT!!!!!!!!

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Kulltorp: viktig kasse av Dahlén nu men spelmässigt är vi ju så nära utmanövrerade och utskåpade man kan komma. AIK blir en svår nöt att knäcka ikväll.

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Kulltorp: eller så fixar junisar det ..som sagt...2-3

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer