Kerstin_k: ja stänger man ner vår förstalina så vinner man matchen, så enkelt är det. Det är ett högst mediokert lagbygge detta, dock med en femstjärnig förstalina.
Stene liksom, kom igen. I bästa fall slösar han bara tid när han är på isen. Vi har för många hänghuvven i laget och för få vinnarskallar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Stene liksom, kom igen. I bästa fall slösar han bara tid när han är på isen. Vi har för många hänghuvven i laget och för få vinnarskallar.