1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1800575

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
{297}: Måste ju kännas hopplöst för E. P och Dahlén. Dom går in och gör mål, övriga tackar genom att släppa in mål. Gång på gång.

Med risk för att framstå som överste neggo; det här försvarsspelet tar oss inte långt i nått race.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Kerstin_k: ja stänger man ner vår förstalina så vinner man matchen, så enkelt är det. Det är ett högst mediokert lagbygge detta, dock med en femstjärnig förstalina.

Stene liksom, kom igen. I bästa fall slösar han bara tid när han är på isen. Vi har för många hänghuvven i laget och för få vinnarskallar.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer