1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1800564

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Kulltorp: starkt! Men så sjukt att det är samma två killar som ger oss chans till 3 poäng i match efter match.

Och försvarsspelet fortsätter att läcka som ett såll. Äckligt!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
{297}: Måste ju kännas hopplöst för E. P och Dahlén. Dom går in och gör mål, övriga tackar genom att släppa in mål. Gång på gång.

Med risk för att framstå som överste neggo; det här försvarsspelet tar oss inte långt i nått race.

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
{297}: Ja..man släpper AIKaren helt fri framför målet...Slarv igen..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer