Kulltorp: han räcker inte till..noll förmåga att möblera om i kedjorna. Noll fingertoppskänsla.. Utan EP och JD skulle det här laget ligga i nedre mitten partiet. Dom som gör jobbet åt Forsberg. Inte fan är det han allafall som drar nåt lass. Jävla sopa.!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Utan EP och JD skulle det här laget ligga i nedre mitten partiet. Dom som gör jobbet åt Forsberg. Inte fan är det han allafall som drar nåt lass. Jävla sopa.!!!