1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1800645

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Kulltorp: jag brukar skita i Modo. Men idag väljer jag att fokusera på deras tragiska situation. Starkt jobbat AJ!

När det gäller vår match har jag sett den påhackig lina på en telefonskärm (pausreflektion - tekniken är fantastisk. Jag minns när man ringde sporten på ST för att få veta slutresultat på 80-talet) men jag tycker AIK var bra. Tufft läge att möta dem nu. Bör tredje var bra. Synd på att i princip alla AIK-mål kändes onödiga på något sätt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
MEN FÖRHELVETE!!!!!!
Det hade ju inte spelat någon roll om vi haft 10 utvisningar mer än Gnaget ikväll....
Vi spelar ju USELT i PP!!!
Vårat försvarsspel har sviktat hela säsongen..
Det kan bli vårat fall i slutaketen!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer