{Olle &El Maco) Jag älskar Timrå över allt annat. Av andra anledningar gillar jag inte Modo och känner att denna kräftgång bara är bra för den klubben och deras, i många fall, uppblåsta supportrar som tror Modo är laget som all hockey kretsar kring. Det kommer sluta bra för Modo. Men de kommer att komma tillbaka lite ödmjukare i framtiden. Det är bara bra. Försök få en AIKare att tycka synd om en Djurgårdare. Du vet vad jag menar El Maco. Puss på er!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag älskar Timrå över allt annat.
Av andra anledningar gillar jag inte Modo och känner att denna kräftgång bara är bra för den klubben och deras, i många fall, uppblåsta supportrar som tror Modo är laget som all hockey kretsar kring.
Det kommer sluta bra för Modo. Men de kommer att komma tillbaka lite ödmjukare i framtiden. Det är bara bra.
Försök få en AIKare att tycka synd om en Djurgårdare. Du vet vad jag menar El Maco.
Puss på er!!