+ 1
Inlägg: 1800742
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Precis hemkommen från Ånge där sonens ÖIK U15 tvålat dit hemmalaget ordentligt :)
Lite väl dystopiskt här kan jag tycka, Pantern torskade ju också m.m..
Och visst har det väl gått rätt bra sista månaden ändå...
Men, till mina frågor;
Spelade Barnett? Hur såg han ut?
Almtuna-Westlund, vad gav han för intryck?
Lite väl dystopiskt här kan jag tycka, Pantern torskade ju också m.m..
Och visst har det väl gått rätt bra sista månaden ändå...
Men, till mina frågor;
Spelade Barnett? Hur såg han ut?
Almtuna-Westlund, vad gav han för intryck?
Vi är uddlösa i övriga konstellationer, men jag vill tro att vi vilar lite på hanen gällande vissa skadade spelare. Spelare som kommer spela den sekund vi går in i play off-mode. Det är förvisso ett mode vi är i redan nu, men jag gissar att jakten på andraplatsen kontra spela skadade spelare väger över lite i ett avvaktande. Vi behöver ha flax för att andraplatsen ska ske, play off blir det hur som.