1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1800751

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Precis hemkommen från Ånge där sonens ÖIK U15 tvålat dit hemmalaget ordentligt :)

Lite väl dystopiskt här kan jag tycka, Pantern torskade ju också m.m..
Och visst har det väl gått rätt bra sista månaden ändå...

Men, till mina frågor;
Spelade Barnett? Hur såg han ut?
Almtuna-Westlund, vad gav han för intryck?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Jämtlandsfil: JT fick väldigt lite tid, men tyckte inte han jobbade speciellt hårt, eller såg speciellt rapp ut. Almtuna Westlund, tyckte jag gjorde ett stabilt intryck, och spelade enkelt. Blir en bra tillgång.

Sv: Timrå IK - AIK 2017-02-17
Jämtlandsfil: Varken Barnett eller Almtuna-Westlund imponerade. Inte många rätt där. Hoppas dom kommer in i det så snart som möjligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer