1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1854894

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-12-01
Essvikare:

Förstår givetvis hur du tänker också samt att vi tycks fungera väldigt olika. Jag kan omöjligen tänka på det där viset. För att dra en långsökt parallell är det för mig lite som att glädjas i förtid åt en anställning som det sedan visar sig att man inte får.

Dessutom sitter jag knappast och deppar över någon förlust här ännu, då matchen inte ens är spelad. Dock känns det bra jävla spännande inför matchen.

Det tråkiga består i att Sportkanalen visar en satans handbollsmatch i stället för denna ishockeyklassiker. 🙁

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-12-01
DJ Hemp: Verkligen ett jättetrevligt samtal.
För mig blir det C-more.
TIK minnen rabblar upp sig på löpande band för mig.
Flyttade ju söderut 1968 och minns speciellt matcherna i Linköping när det begav sig.
Säger bara Manderville!!!

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-12-01
Fullt på sittplats?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer