1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1854917

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-12-01
DJ Hemp: Verkligen ett jättetrevligt samtal.
För mig blir det C-more.
TIK minnen rabblar upp sig på löpande band för mig.
Flyttade ju söderut 1968 och minns speciellt matcherna i Linköping när det begav sig.
Säger bara Manderville!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-12-01
Essvikare:

DJ: Sicken match!!!!!
Att den 2:a perren alltid är den sämsta.
Jag som tog ut segern i förskott fick ju nu flera timmars njutning.

Hur som helst, vilket kämpagäng vi håller på.
Om ett par dagar sticker jag iväg till Indien på 4 månaders vinterresa, tur att C-more funkar även där. Kommer säkert att bli många trevliga hockeynätter där i vinter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer