DJ: Sicken match!!!!! Att den 2:a perren alltid är den sämsta. Jag som tog ut segern i förskott fick ju nu flera timmars njutning.
Hur som helst, vilket kämpagäng vi håller på. Om ett par dagar sticker jag iväg till Indien på 4 månaders vinterresa, tur att C-more funkar även där. Kommer säkert att bli många trevliga hockeynätter där i vinter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
DJ: Sicken match!!!!!
Att den 2:a perren alltid är den sämsta.
Jag som tog ut segern i förskott fick ju nu flera timmars njutning.
Hur som helst, vilket kämpagäng vi håller på.
Om ett par dagar sticker jag iväg till Indien på 4 månaders vinterresa, tur att C-more funkar även där. Kommer säkert att bli många trevliga hockeynätter där i vinter.