Kulltorp: Tror ingen förutom JFK (som vanligt) skyller på domaren, det som är retligt är att vid många tillfällen i tidigare matcher så har ett rent utsagt dåligt domarbeslut kostat Modo alla poäng, sitter väl kvar hos många.
Modo förlorar matchen för att man slarvar lite och tappar fokus, sen är det väl precis som det brukar vara mellan Modo och Timrå att när ni får ett mål så kommer det fler av bara farten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Modo förlorar matchen för att man slarvar lite och tappar fokus, sen är det väl precis som det brukar vara mellan Modo och Timrå att när ni får ett mål så kommer det fler av bara farten.