1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1855174

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-12-01
Kerstin_k: Ja, fan vad jag skulle ha velat vara på plats. Hade t o m biljett, men jävligt onödiga omständigheter kukade till det. Kändes hyfsat irro där i tredje.

Leksand och Modo, två matcher som kändes rätt jobbiga på förhud efter boforsmatchen. Och så går man in och toklevererar som man gör. Respect!

Ja, Boyce som sagt. Sorry Modano, men må snubben aldrig spela någon annanstans. Hoppas han kan ta en sån här match med sig ordentligt. Det är ju det här spelet - att bryta in på mål, stångas och vara en jävla iller - som finns där. Gäller bara att det kommer fram mer konsekvent.

Är djupt nere i whiskyflaskan nu. Dags att avrunda innan det blir alltför jolmigt. Men: en ynnest! att få uppleva aftnar som de två senaste. Så sjukt mäktigt!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2017-12-01
Vad var publiksiffran?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer