Nisse1: Ja inte trodde man att det skulle bli så illa att 5-6 av de bättre och många med "Timråhjärta" lämnar... Märkligt och tragiskt att när vi då går upp så försvinner flera. Att Dahlen skulle försvinna till NHL var ju redan klart och där är det ju rena "Landerhjärtat" för Timrå! Men flera av de övriga känns ju tyvärr inte bra och lämnar en del funderingar angående känsla och hjärta för föreningen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer