1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1894106

Sv: Silly Season 2018/2019
Nisse1: Ja inte trodde man att det skulle bli så illa att 5-6 av de bättre och många med "Timråhjärta" lämnar...
Märkligt och tragiskt att när vi då går upp så försvinner flera. Att Dahlen skulle försvinna till NHL var ju redan klart och där är det ju rena "Landerhjärtat" för Timrå! Men flera av de övriga känns ju tyvärr inte bra och lämnar en del funderingar angående känsla och hjärta för föreningen...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
Timråit H-sand: Ja man undrar ju hur de resonerar, får de en större roll någon annanstans i shl än i Timrå? Vad händer om spelet kärvar och nya klubbens tålamod fort tar slut? Är inte lika enkelt att få utlåning till allsvenskan nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer