Gorkyman: Inte mkt att opponera sig mot där, håller med om i stort sett allt förutom att jag är lite tryggare med Brattis som backup än vad Sanny uttrycker.
mikenomad: Håller med. En fullständigt nykter och balanserad analys. Men visst märker man mellan raderna att det fortfarande bultar ett varmt Timrå-hjärta hos Sanny?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...