mikenomad: Håller med. En fullständigt nykter och balanserad analys. Men visst märker man mellan raderna att det fortfarande bultar ett varmt Timrå-hjärta hos Sanny?
RunarUp: kloka ord av vår förre kapten men jag tycker Kinnvall är nog så bra powerplay back behövs som sagt 2 backar so m tar för sig dom har de inte nu...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men visst märker man mellan raderna att det fortfarande bultar ett varmt Timrå-hjärta hos Sanny?