Matsg: Får man återkoppling från Pepins eller Timrå IK den 6 oktober alltså? Lite konstigt kan tyckas att man inte skulle ange antal vid intresseanmälan. Nu svävar ju TIK i total ovisshet om intresset...
Nisse på Mon: Ja jag håller med dig men kanske dom bara vill testa intresset. I vilket fall som helst så kommer alla som gjort en intresseanmälan att kontaktas av Pepins. Teckningsperioden som börjar den 6 oktober är själva startskottet för registreringen av delägarskap i TIK
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer