1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1910525

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Nisse på Mon: Ja jag håller med dig men kanske dom bara vill testa intresset. I vilket fall som helst så kommer alla som gjort en intresseanmälan att kontaktas av Pepins. Teckningsperioden som börjar den 6 oktober är själva startskottet för registreringen av delägarskap i TIK

Svarskommentarer

Sv: Tillsammans är vi starka! Köp Timrå IK-aktien nu!
Matsg: AIK samarbetade också med Pepins i sin nyemission och presenterade det hela via en aktieskola (se länk). Observera också delägarförmånerna som aktieägarna erbjöds. Ska bli intressant att se vad vi kommer upp med!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer