1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915342

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Mickra: Problemet är, som jag ser det, att spelarna inte har samma entusiasm i spelet som i de första matcherna. Och som sagt, om Timrå inte ger 100procent så är vi över.
Nu ska tilläggas att jag tror Rögle kommer resa sig. De är topptippade av andra än mig och de har visat gott gry mot oss.
Men vi måste upp, upp i allt, om vi ska fortsätta plocka poäng.
Hampus en kung i försvaret, igen. Svedberg bra. Övriga bleka..även shl-Wedin...

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Hur fan kan det gnällas på Svedberg? Näe, men in med en trög back till så ordnar det sig

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer