Rytter: Ser du vad du skriver? Jag orkar inte svara egentligen. Kalla mig troll om du vill, men du vet ju att jag har rätt. Men så länge enfaldens lampa och inavlets navelsträng håller Öviks och Sveriges omognaste fans i sitt grepp, så låter jag osvuret vara bäst. Grattis till er fantastiska säsongsinledning förresten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kalla mig troll om du vill, men du vet ju att jag har rätt.
Men så länge enfaldens lampa och inavlets navelsträng håller Öviks och Sveriges omognaste fans i sitt grepp, så låter jag osvuret vara bäst.
Grattis till er fantastiska säsongsinledning förresten.